četrtek, 6. december 2007

Tabu pri tebi doma

Še malo, pa bomo izbrali srečneža, ki nas bo dobil na dom.V polni postavi , s komplet opremo in nabrušenih glasilk. Pravi koncert na domu! To bo res nekaj posebnega, tudi mi že komaj čakamo!
Juhuuu!!!

16 komentarjev:

TABU pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
bruc pravi ...

Do kdaj je še čas za prijavo in kako boste izbrali zmagovalca?

nika pravi ...

Jaz sm se prijavla in kr ne morm verjet, da bi lahk prišli k men...Boste to še ponovil kdaj?

Martinka pravi ...

Ej ma to ste vi resni?
To je stoposto kakšna fora..?
Kaj maste pa vi od tega??
No, saj vseeno, mi smo se prijavli! :)
Ulete na primorskoooo!!

Martinka pravi ...

Bull shit

Martinka pravi ...

Waaa, to res?'
evo mene, se prijavljam, pridete k moji punci domov, zmešalo se ji bo!

Martinka pravi ...

Jaz sem se prijavila in moja sestra tudi, jaz bi zelo rada videla da pridete k meni, obljubim vam naaajbljše domačo kuhano vino in še karkoli boste želeli.
Upam da izberete mene ali mojo sestro.
Lep pozdrav, Zoya

Unknown pravi ...

Jaz tudi prijavljen! obljubim polno klat cvička če pridete!!!!

TABU pravi ...

Georga sprašuje kaj imamo mi od tega... :) včasih nekateri glasbeniki res pozabljajo da je glasba v prvi vrsti zabava... Tabuji se tega vedno zavedamo in to je glavni vzrok za koncert pri tebi doma. To bo za nas dober sproščen žur, če pa lahko s tem osrečimo kakšnega od naših mnogih zvestih fanov bo pa večer popoln!

Martinka pravi ...

Pridite k meni! Ponujam vam dva dni zabave, ostanete kar pri meni, gremo drug dan spoznavat Pohorje, sneg, sankanje, kuhano vino, moje prijateljice,:))) sonce, neokrnjena narava... za spat imam pa tudi dovolj, bojo se starši za dva dni odselili če pridete! Priditeeeee!
Zakon ste, kdo drug bi se tega spomnil kot Tabujevci. Bravo.

Unknown pravi ...

To je pa ful lepo od vas! Ne vem če se spomnite mi smo ga enkrat žurali skupaj na obali, ko ste imeli koncert v Kopru. Ful ste face, pa do konca smo bli skupaj v enem kafiču. Sigurno boste dober žur naredili za srečnega izbranca!

Anonimni pravi ...

Carji!

Anonimni pravi ...

Joooj tut jest bi bla zlo srečna, če bi vas lahko povabila v svojo sobico. Čeprav moraš biti pripravljen na vse (vse pozitivno in noro), če pridejo Tabujevci v tvojo hišo :D
Izkušnje so me izučile ;)

Martinka pravi ...

A je to že bilo žrebanje? Kje boste objavili zmagovalca??

TABU pravi ...

Zmagovalca bomo objavili v nedeljo na naši spletni strani.

Lp,Tabu

Anonimni pravi ...

hej hej, evo me zmagovalca hehe
enkrat p
a tudi jaz lahko imam sreco, tabuji vedite izžrebali ste ta pravega...
hvala vam,
lp, jernej